Untitled-74578

آثار هنری تبلیغاتی برای مجموعه NFT پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن
آثار هنری تبلیغاتی برای مجموعه NFT پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن پوسترهای رایگان NFT تولید شده توسط هوش مصنوعی را اهدا می کند

باشگاه برجسته فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن F.C درحال همکاری باحامی صرافی ارزهای دیجیتال خود Crypto.com برای راه اندازی پوسترهای روزمسابقه

پاری سن ژرمن
پاری سن ژرمن

که با ابزارهای هوش مصنوعی ساخته شده اند و طرفداران می توانند پوسترها را به عنوان NFT جمع آوری کنند.

Benjamin Benichou، هنرمندی که از هوش مصنوعی مولد به عنوان بخشی از فرآیند خلاقیت خود استفاده می کند،

مجموعه پوستر را برای PSG طراحی کرد. از مجموع 1970 تجسم، در نهایت تنها هفت مورد برای انتشار از طریق سری NFT انتخاب شدند.

پاری سن ژرمن F.C. پوسترهای هفت مسابقه این فصل آینده را به نمایش خواهد گذاشت، که با بازی 24 سپتامبر خود مقابل المپیک مارسی در لیگ فوتبال لیگ 1 فرانسه

آغاز می شود.

بازی‌های فوتبال فانتزی LaLiga NFT که به آمریکای شمالی می‌آیند

تمام هفت NFT پوستر به صورت رایگان در پلتفرم NFT Crypto.com برای دارندگان حساب واجد شرایط برای ادعا ارسال می‌شوند.

هر NFT مطابق با روز مسابقه در تراز با هر پوستر در دسترس خواهد بود.

طرفدارانی که هر هفت NFT را جمع‌آوری می‌کنند،

همچنین می‌توانند چاپ‌هایی از آثار هنری پوستر اصلی بنیچو، پیراهن‌های امضا شده از بازیکنان PSG و بلیت‌های VIP را برای حضور در آخرین بازی خانگی این تیم در فصل برنده شوند.

فابین آلگر، مدیر برند PSG در بیانیه ای گفت: “این همکاری با بنجامین بنیچو به ما درک بهتری از این ابزار جدید داده است که فرصت های خلاقانه بی پایانی را

در اختیار ما قرار می دهد.

پاری سن ژرمن در ادامه کشف مرزهای جدید در تلاش است تا آینده ورزش را بازتعریف کند و افق های ناشناخته ای را برای نسل های جدید حامیان باز کند.

یکی از سخنگویان Crypto.com به Decrypt توضیح داد که “Gala Games” در تصویر بازاریابی بالا به مسابقات برجسته در طول فصل فوتبال اشاره دارد.

این اشاره ای به Gala Games، استارت آپ بازی های رمزنگاری نیست.

پاری سن ژرمن در سال 2020 از طریق قرارداد مجوز خود با بازی ورزشی فانتزی NFT سوراره، جهش قبلی خود را به وب 3 انجام داد،

در حالی که توافق لیونل مسی، بازیکن فوق ستاره لیونل مسی برای پیوستن به باشگاه در سال 2021، شامل پرداخت هایی می شد که از طریق توکن های

طرفداران کریپتو Socios انجام می شد.

Benichou همچنین مدیر عامل استارتاپ تجارت الکترونیک اجتماعی Drop است.

بنیچو در لینکدین تصاویری از فروشگاه های مفهومی نایکی که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است را به اشتراک گذاشته است که او با Midjourney

طراحی کرده است.

بنیچو می‌گوید: «وقتی پتانسیل‌های متقاطع برندی به الهام‌بخش پاریس سن ژرمن و ابزاری به قدرتمندی هوش مصنوعی را بررسی می‌کنید احتمال ایجاد بی‌نهایت می‌شود.

این ابتکار راه را برای قلمرو جدیدی از بیان هنری و خلاقانه که در آن هنر با فناوری روبرو می شود هموار می کند.

 

و همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *