Untitled-74578

مدیر ارشد فناوری سابق Ripple دامپینگ XRP را متوقف می کند

جد مک کالب و XRP
مدیر ارشد فناوری سابق Ripple دامپینگ XRP را متوقف می کند

جد مک‌کالب، یکی از خالقان XRP Ledger و بنیانگذار Stellar، در یک تماس زوم در روز جمعه اعلام کرد که 5 میلیون XRP آخر خود را نخواهد فروخت.

او توضیح داد که توکن‌های باقی مانده نوعی امنیت برای خانواده او خواهند بود .

پایان هشت سال ولگردی دامپینگ

در چیزی که به نظر می رسید یک ولگردی و ولگردی پایان ناپذیر دامپینگ بود، از کمی بیش از هشت سال پیش، CTO سابق فاش کرد که این کار به پایان رسیده است زیرا او اکنون تنها با پنج میلیون XRP از مجموع نه میلیارد باقی مانده است.

جد مک کالب و XRP
جد مک کالب و XRP

مک کالب به خبرنگاران گفت :

اگر در مورد آن فکر کنید، واقعا احمقانه خواهد بود اگر من همه آن را بفروشم، منظورم این است که اگر واقعاً قیمت هر توکن به 589 دلار برسد، چه می شود؟ من می توانستم ثروتمند باشم!

چند روز پیش، کیف پول XRPscan او قبلاً به 2.77 میلیون XRP کاهش یافته بود، اما McCaleb 2.8 میلیون XRP دیگر اضافه کرد.

او گفت که شب با عرق سرد از خواب بیدار شد و او را سپیده دمید که نمی توانست تمام دارایی هایش را رها کند.

مک کالب گفت :

نمی دانم، شاید این تورم باشد، شاید هزینه بنزین، می دانید، اما من فقط این احساس را دارم که نگه داشتن بقیه این XRP به من و خانواده ام امنیت بیشتری می دهد.

ریپل علیه SEC:

قاضی دادگاه ادعاهای امتیاز وکیل-موکل SEC را رد کرد

برای پرونده جاری ریپل علیه SEC، یک قاضی سارا نتبرن، ادعاهای امتیاز وکیل-مشتری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را رد کرده است.

قاضی اصرار داشت که همه اسناد باید در دسترس باشد زیرا SEC بار دیگر تلاش کرد تا امتیاز وکیل-موکل را برای مخفی کردن اسناد مربوط به سخنرانی رسمی ویلیام هینمن ایجاد کند.

قاضی رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار را «دورویی» نامید، زیرا کمیسیون مدام استدلال می‌کرد که این سخنرانی به مقررات ارزهای دیجیتال بی‌ربط است و همچنین تاکید می‌کرد که هینمن از مشاور SEC مشاوره حقوقی دریافت می‌کند.

 

همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *