Untitled-74578

ولادیمیر پوتین و ممنوعیت دارایی های دیجیتال

ولادیمیر پوتین و کریپتو
ولادیمیر پوتین و ممنوعیت دارایی های دیجیتال

ولادیمیر پوتین لایحه ممنوعیت دارایی های دیجیتال را به عنوان پرداخت به قانون امضا می کند

ولادیمیر پوتین پارلمان روسیه همچنین در حال بررسی دو لایحه دیگر مربوط به دارایی های دیجیتال است :

تنظیم فعالیت های ماینرها و الزامات برای شرکت هایی که تراکنش های رمزنگاری را انجام می دهند.

پوتین، رئیس‌جمهور روسیه لایحه‌ای را امضا کرده است که بیش از یک ماه پس از ارائه آن به اتاق پایین پارلمان این کشور، پرداخت دارایی‌های مالی دیجیتال را ممنوع می‌کند.

ولادیمیر پوتین و کریپتو
ولادیمیر پوتین و کریپتو

در به‌روزرسانی روز پنجشنبه، دومای دولتی روسیه خاطرنشان کرد که پوتین لایحه‌ای را امضا کرده است که بخش‌هایی از قانون فدرال موجود «در مورد بانک‌ها و فعالیت‌های بانکی» را به حالت تعلیق در می‌آورد و عملاً استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت کالاها و خدمات را برای مردم غیرقانونی می‌کند.

پیش‌نویس اولیه این لایحه از 7 ژوئن “ممنوعیت ورود واحدهای پولی دیگر یا جانشین‌های پولی در قلمرو فدراسیون روسیه” را مشخص کرد.

رئیس دوما پیش نویس لایحه را در 8 ژوئن تصویب کرد و پس از بازنگری ها و سایر ملاحظات، اتاق فوقانی پارلمان، شورای فدراسیون، این قانون را در 8 ژوئیه تصویب کرد.

طبق قانون اساسی فدراسیون روسیه، همه لوایح باید توسط هر دو اتاق قبل از اینکه توسط رئیس جمهور به قانون تبدیل شود.

کوین تلگراف در ژوئن گزارش داد که این لایحه مفهوم “پلتفرم الکترونیکی” را معرفی می کند – یک پلت فرم مالی، پلت فرم سرمایه گذاری یا سیستم اطلاعاتی که در آن دارایی های مالی دیجیتال صادر می شود.

بر اساس قانون اخیراً تصویب شده، این پلتفرم‌ها احتمالاً ملزم به ارائه تراکنش‌ها و اقدامات به ثبت بانک مرکزی روسیه به عنوان بخشی از سیستم پرداخت ملی خواهند بود.

پارلمان روسیه در حال حاضر در حال بررسی دو لایحه دیگر مربوط به دارایی های دیجیتال است.

یکی به طور بالقوه فعالیت‌های ماینرهای کریپتو را در کشور تنظیم می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد از رویه خاصی برای ثبت نام به عنوان مالک انحصاری یا خوداشتغالی پیروی کنند.

یکی دیگر، به نام «روی ارز دیجیتال»، الزاماتی را برای شرکت‌هایی که تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال را انجام می‌دهند، از جمله صدور مجوز و افشای خطرات و حریم خصوصی داده‌ها، پیشنهاد کرد.

 

همچنین بخوانید :

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *